Najnowsze artykuły na blogu

„Nauka to jedyny sposób na opłacenie podatku od niewiedzy.”
Powrót do domu, czyli moje wnioski po analizie ankiety

Powrót do domu, czyli moje wnioski po analizie ankiety

Przez ostatnie kilka dni prosiłem was o wypełnienie ankiety. Takie ankiety robiłem już kilkukrotnie, ale ta była wyjątkowa. Po pierwsze, o odpowiedzi prosiłem najważniejsze osoby na tym blogu, czyli tę grupę czytelników, którym prawdopodobnie by mnie brakowało gdybym...

czytaj dalej
Nigdy nie przepraszaj za to, że ci zależy

Nigdy nie przepraszaj za to, że ci zależy

Kiedyś w Internecie widziałem wybitną wymianę zdań. Uczestniczyło w niej dwóch gości. Pierwszy z nich miał problem z dziewczyną, z którą się spotykał. Nie pamiętam o co tam chodziło, ale ewidentnie coś w tej relacji szwankowało. Zapytał co może zmienić, bo cholera,...

czytaj dalej
Najważniejsza ankieta w historii bloga

Najważniejsza ankieta w historii bloga

Podobnie jak reszta świata siedzę w domu. Oznacza to, że spędzam czas z rodziną, pokonuję trasę od łazienki do laptopa i do lodówki kilkadziesiąt razy dziennie oraz śpię. Jednak pomijając te powszechnie występujące czynności, jest to też dla mnie dobry moment na...

czytaj dalej
Koronawirusowy reset ustawień

Koronawirusowy reset ustawień

Świat zastygł jak czekolada rozlana na chłodnym blacie. Nie licząc gołębi, rynki są puste. Samochody stoją karnie na parkingach. Zerkam na blogi, które lubiłem obserwować. Teraz wydają się tak surrealistyczne z tymi tekstami o organizowaniu czasu, zakupach, 15...

czytaj dalej
Efekty są jedyną miarą prawdy

Efekty są jedyną miarą prawdy

Moja ulubiona obserwacja to ta, że kiedy powiesz zdanie, że 50% ludzi nie grzeszy inteligencją, to nie spotkasz ani jednej osoby, która zakwalifikuje się do tej „gorszej” połowy. Nawet wtedy, jeśli wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazują, że powinno być inaczej....

czytaj dalej

Kategorie

Dołącz do społeczności

Facebook

Tik Tok

Instagram

Newsletter

Klientów

Dołącz do społeczności

Facebook

Tik Tok

Instagram

Newsletter

Klientów